Kočárek Elfan 85 khaki + šedá
Kočárek Elfan 85 khaki + šedá
Kombinovaný kočárek ELFan 85 je prostorný a lehký dopravní prostředek, který ocení jak miminka, tak i maminky.
Díky větším rozměrům hluboké korbičky (85*38cm) se do kočárku pohodlně vleze dítě až do doby kdy bezpečně sedí a není nutné ho dávat předčasně do sportovní korby.
Hlubokou korbu, sportovní sedačku i autosedačku je možné nacvaknout na podvozek po i prosti směru jízdy.
Všechny naše kočárky vyrábíme ze 100% polyesteru, který je z vnitřní strany zatřený nepromokavou vrstvičkou a tak nečistoty, ani vlhkost nepronikne do výplně kočárku. Při dešti samozřejmě musíte používat pláštěnku, která je součástí kočárku.
Hluboká korba je vybavena velkým větracím otvorem pro ideální výhled i udržování vhodné teploty v létě uvnitř kočárku.
Díky čtyřem polohám zad v hluboké korbě si každá maminka najde ideální sklon pro svoje miminko.
Hluboká korba je vybavena oky na bezpečné uchycení kšírů - postroje pro sedící dítě v hluboké korbě.
Vnitřní vložku korby i potah matrace je možné vytáhnout a vyprat.
Matrace kočárku je dvouvrstvá, první vrstvu tvoří měkoučká vrstvička PUR pěny a druhá vrstva naopak z pevnější pěny. Díky tomu jsme docílili velmi příjemné matrace na dotek a zároveň vhodnou pro dostatečnou oporu zad dítěte. Matrace má snímatelný potah a je možné zakoupit i náhradní.
Váš nový kočárek Elfan 85 si můžete zvolit buď na velmi lehkém a skladném podvozku kompakt s otočnými koly, nebo na klasickém (retro) podvozku, který má 4 stejně velká kola a je plně houpací. Oba podvozky mají své velké výhody.
Podvozek kompakt je velmi lehký a krásně skladný. Na přední straně má natáčející se kola, která je možné zaaretovat. Skládání podvozku je extrémně jednoduché pomocí jednoho tlačítka. Podvozek vyžaduje jen naprosto minimální údržbu ( promazávání čepu brzdy). Je vhodný i pro extra vysoké rodiče, kteří se nemusejí obávat kopání do zadní osy s brzdou. Osu i brzdu jsme schovali na stranu tak, aby nemohli zavazet, ani při opravdu dlouhém kroku.
Retro podvozek klasik je bytelný houpací podvozek, kterému nedělají problémy ani větší nerovnosti. Podvozek je zavěšený na pružinách a proto krásně houpe. Ovšem při složení zabere trochu více místa, což může způsobovat problémy majitelům menších aut. Podvozek potřebuje také pravidelnou údržbu a promazávání pružin. ( vše je popsáno v návodu k použití).
Košík pod podvozkem kompakt je z nepromokavé kočárkoviny. Je dostatečně prostorný, navržený tak aby se do něho dalo dostat při nasazené sportovní i hluboké korbě. Košík je zapínatelný na zip, aby Vám z něj nic nevypadlo. Speciálně jsme dbali na to, aby při naložení košík nemohl drhnout o zem nebo přední kola. Podvozek klasik má košík drátěný.
Sportovní korba je prostorná a bezpečná. Je opatřena hrazdičkou z ekokůže. Ta je velmi odolná, aby ji dítě nedokázalo okousat a kousky se nemohlo začít dusit. Kočárek je také opatřen pětibodovými bezpečnostními pásy, které jdou rozepnout od sebe. To je velmi praktické pokud chcete do kočárku nasadit zimní fusak. Lůžko sportovní sedačky je možné polohovat až do úplného lehu. Boudičku sportovní korby je možné prodloužit rozepnutím zipu a zakrýt tak boudičkou celé ležící lůžko. Tuto funkci většina kočárků nemá a zakrýt jde pouze sedící dítě.
Záda sportovní korby jsou polohovatelná ve čtyřech polohách a podnožka ve třech polohách. Pro drobnější děti nabízíme také k dokoupení měkkou vložku do sportovní sedačky. Vložka jde jednoduše z kočárku vytáhnout a vyprat. Ve sporťáku je uchycena pomocí bezpečnostních pásů a druku na horní straně kočárku. Není to nutné příslušenství, ale z vlastní zkušenosti ji opravdu můžeme doporučit.
Rozměry a váha kočárku:
Váha podvozku kompakt s taškou pod kočárek a taškou na rukojeti 4,9Kg
Váha hluboké korby s matrací a vložkou 5,5Kg
Váha sportovní verze 4Kg
Váha kol dle zvoleného typu 2,5-4kg
Délka stojícího kočárku 92cm, šířka 59cm
Lůžko hluboké korby od země 63cm, horní okraj hluboké korby od země 84cm
Polohování madla 63-117cm od země
Rozměr matrace hluboké korby 85x38cm
Volba druhu kol. Kola nabízíme
- nafukovací - klasická pneumatika s duší. Výhodou je nejměkčí jízda, ale s rizikem píchnutí. Kola je také nutné pravidelně pumpovat na maximální tlak 0,8bar.
- gelová - pneumatika naplněná gelem, nelze píchnout, nepotřebuje doplňovat ani dopumpovat. Tvrdší jízda než s nafukovacími koly.
- polyuretanová - Jednolitá pružná pneumatika bez duše. Tvrdší jízda než s nafukovacími koly. Ale kola jsou naprosto bezúdržbová.
Na podvozek Elfan klasik je možné použít všechna nabízená kola, na podvozek kompakt není možné použít 14" kola se špicemi.
Tašky na kočárek nabízíme ve třech variantách.
- Klasická taška je součástí kočárku. Vybavená velkou otevřenou kapsou a dvěma oddělenými kapsami plus gumička na láhev.
- Rolovací taško-baťůžek. Přední kapsa na zip, vnitřní prostor je rozdělený na dvě velké kapsy a dvě malé. Tašku je možné nosit jako batoh i na dlouhém popruhu přes rameno. Tuto tašku je možné za příplatek zvolit místo klasické tašky.
- Hranatý taško-baťůžek. Přední kapsa na zip, vnitřní prostor je rozdělený na dvě velké kapsy a dvě malé. Tašku je možné nosit jako batoh i na dlouhém popruhu přes rameno. Tuto tašku je možné za příplatek zvolit místo klasické tašky.
Autosedačka. Na podvozek kočárku je možné připnout pomocí adaptérů autosedačku. Autosedačky nabízíme ve dvou velikostech 0-10kg a 0-13kg, kterou je možné používat s isofixem.
Ze stejné látky jako kočárek Vám také rádi vyrobíme rukávníky, autosedačky (vajíčka), rychlozavinovačky a zimní fusaky.
Naše rostoucí zimní fusaky Elfan jsou naprostou špičkou mezi fusaky s ovčí vlnou. Používáme nejjemnější českou ovčí vlnu, na levnějších fusacích se používá vlna plstěná, čímž se nahrazuje vyšší gramáž. V našich fusacích najdete vlnu česanou, proto je fusak úžasně heboučký. Jedná se samozřejmě o rostoucí fusak a má obšité zipy, takže se do nich nezachytávají vlákna vlny. Vrchní strana fusaku jde sepnout do stříšky a tak je teploučko i malým miminkům v největší zimě. Fusak je opatřen otvory na pásy. Fusaky vyrábíme nejen z ovčí vlny, ale také z úžasně měkoučkého wellsoftu
Tato položka nebyla doposud diskutována. Pokud chcete být první, klikněte na tlačítko Přidat příspěvek